Cariere

/

locuri-de-munca-botosani

Solutii pentru evolutii profesionale durabile

DISPECER TEHNIC

Responsabilitati
Preluarea apelurilor liniei de suport tehnic a organizatiei.
Asigurarea unui timp minimal de raspuns la apelurile clientilor.
Identificarea rapida a situatiei / problemei tehnice expuse de client, inregistrarea datelor in CRM-ul firmei si rezolvarea acesteia remote (in cadrul aceluiasi apel telefonic).
Introducerea si/sau editarea datelor in sistemul CRM al organizatiei.
Daca problema nu poate fi rezolvata prin telefon, alocarea acesteia catre departamentul sau responsabilul relevant.
Asigurarea satisfactiei clientilor care apeleaza linia de support prin abilitati de comunicare exceptionale, empatie si rezolvarea prompta a indicentelor semnalate.
Ofera informatii despre solutiile si serviciile firmei.
Pre-sales: identificarea de solutii / servicii suplimentare necesare clientilor si transmiterea informatiilor relevante catre departamentul de vanzari ( Key Account Manageri).
Outbound: realizarea periodica, pe baza de proiect, de sondaje telefonice (calificare lead-uri) etc.
Raportari operationale periodice.

Cerinte:
Pasionat de tehnologie / autodidact / permanent la curent cu noutatile din domeniul IT
Cunostinte avansate in:
-Configuratii hardware pentru PC, laptop, smartphone
-Utilizare si configurare Sisteme de operare PC: Windows XP, Vista, 8, 8.1, 10
-Internet (browsers settings, proxy, security)
-Administrare mediu retea locala (LAN)
-Utilizare aplicatii de baza – desktop software – Suita Office, utilitare sistem, e-mail etc.

Cunostinte de baza inter-networking (TCP-IP, WAN, OSI Levels, routing, DNS)
Cunostinte sisteme de operare de retea (Windows Server)
Cunostinte de baza sisteme operare tip Unix (distributii Linux)
Abilitati excelente de comunicare si relationare prin telefon
Capacitate de a invata rapid
Persoana dinamica si optimista
Capacitatea de a lucra in echipa
Cunoastere / intelegerea necesitatilor utilizatorului (remote)
Putere de convingere
Orientat catre client
Atentie distributiva
Performeaza sub presiune / target / dead-line-uri

Reprezinta un avantaj:
Experienta de lucru intr-un mediu de tip call centre
Cunostinte arhitecturi retele de calculatoare
Cunostinte retea cu Active Directory
Cunostinte tehnologie client – server
Cunostinte server MS Exchange
Eperienta instruire utilizator
Abilitati prioritizare si control al task-urilor (incarcarii)

Beneficii
-Apartenenta la o organizatie stabila, in plina crestere
-Salariu fix competitiv
-Bonus financiar direct corelat cu performanta masurata
-Mediu de lucru modern si professional
-Colectiv tanar
-Flexibilitate / adaptabilitate organizationala

 Daca doriti sa faceti parte din echipa Ice trimiteti un CV si o scrisoare de intentie pe adresa de mail office@icenet.ro