Cresterea productivitatii

/

Soluții eficiente de creștere a productivității

Ice IT auditează businessurile partenerilor săi și propune cele mai fiabile și eficiente soluții de creștere a productivității. Creșterea productivității vine rapid și cu implicații majore în businessul dumneavoastră prin soluții personalizate de control și siguranță a comunicațiilor, managementul documentelor și bineinteles din managementul relatiei cu clientii dumneavoastră.

posta-electronicaSoluția integrata Ice pentru poșta electronică și calendar vă permite să creșteți productivitatea utilizatorilor și să vă mențineți organizația în siguranță, păstrând în același timp controlul asupra a ceea ce vă trebuie.

Păstrați controlul, online și local

Ice IT Solutions vă permite să ajustați soluția pe baza necesităților dvs. unice și asigură că sunt disponibile întotdeauna comunicații, oferindu-vă posibilitatea de a menține controlul, conform condițiilor specifice, online, local sau într-un hibrid al acestora.

Treceți în cloud în condițiile specifice dvs. Ice IT vă oferă opțiuni flexibile pentru trecerea în cloud, indiferent dacă este vorba de o trecere rapidă la cloud sau de o gestionare a unei implementări hibride cu cutii poștale atât locale, cât și online. Limitați întreruperea activității utilizatorilor când cutiile poștale sunt mutate fără blocaje în mai multe medii și permiteți utilizatorilor să partajeze calendare și să planifice întâlniri, indiferent de mediul în care se află cutia lor poștală. Încercați îmbunătățirile viitoare din cloud cu suport pentru upgrade.

Reduceți timpul dedicat gestionării, păstrând în același timp controlul. Gestionați capacități puternice, între care se numără Prevenirea pierderii datelor (DLP) și cutiile poștale de site, dintr-o interfață de administrare unică, simplu de utilizat, bazată pe web. Controlul accesului pe bază de rol permite biroului de asistență și utilizatorilor specialiști să efectueze anumite activități fără a solicita permisiuni administrative complete. Această experiență fluidizată și intuitivă vă ajută să gestionați poșta electronica și calendarul în mod eficient, să delegați activități și să vă concentrați asupra dezvoltării afacerii dvs.
Mențineți datele importante într-un singur loc cu arhivarea Ice IT, cutii poștale mari și politici de retenție. Oferiți utilizatorilor o cutie poștală mare, pentru a le permite flexibilitatea de a păstra e-mailul în cutia lor poștală principală sau de a muta elementele într-o arhivă locală. Cu ajutorul politicilor de retenție flexibile și puternice, puteți să controlați solicitările de stocare și de conformitate, menținând productivitatea utilizatorilor.

Faceți mai multe, pe orice dispozitiv

Ice IT permite utilizatorilor dvs. să fie mai productivi, ajutându-i să gestioneze volume mari de comunicații pe mai multe dispozitive și să lucreze în echipă mai eficient.

Oferiți-le utilizatorilor dvs. o experiență cu inboxul intuitivă, optimizată pentru tehnologia tactilă. Finalizați mai multe activități de oriunde, cu ajutorul unui inbox curat, neaglomerat, care se concentrează asupra informațiilor relevante și importante.

Oferiți-le utilizatorilor dvs. posibilitatea să lucreze mai bine în echipă și la proiecte. Cutiile poștale de site permit utilizatorilor să colaboreze la proiecte, să rămână rapid la curent cu activitățile echipelor la care se alătură și să partajeze cu ușurință informațiile. Crearea în colaborare, stocarea documentelor și urmărirea versiunilor sunt furnizate de solutia IT pentru managementul documentelor, în timp ce mesajele sunt gestionate de soluția Ice IT, pentru o experiență utilizator completă, care include accesul la documente.

Particularizați Ice IT, integrând aplicațiile bazate pe web pentru Outlook și Outlook Web App. Ajutați utilizatorii să petreacă mai puțin timp comutând între aplicații și să obțină o experiență de comunicare mai puternică, prin intermediul unui model de extensie ce vă permite să oferiți un acces simplu de conectare la aplicațiile bazate pe web atât în Outlook, cât și în Outlook Web App. Cu ajutorul unui sign-on unic la mai multe aplicații, puteți să reduceți complexitatea pentru utilizatori și să le oferiți un acces securizat, autorizat pentru fiecare aplicație aprobată.

Păstrați în siguranță organizația

Utilizați solutia Ice IT pentru a proteja comunicațiile de afaceri și informațiile sensibile, pentru a vă conforma cerințelor interne și de reglementare.

Eliminați amenințările de e-mail înainte ca acestea să ajungă în rețeaua dvs. Ice IT vă protejează în mod activ comunicațiile, cu ajutorul unor protecții încorporate împotriva virușilor, a spamului și a atacurilor de înșelătorie.

Protejați-vă datele sensibile și informați-i pe utilizatori în legătură cu politicile de conformitate interne. Preveniți ca utilizatorii să trimită din greșeală informații sensibile unor persoane neautorizate. Caracteristicile de prevenire a pierderii datelor (DLP) identifică, monitorizează și protejează datele sensibile prin intermediul unei analize profunde a conținutului, iar Sfaturile despre politică din Outlook îi informează pe utilizatori despre încălcările politicii înainte ca datele sensibile să fie trimise. Politicile DLP încorporate se bazează pe standarde de reglementare ca PII și PCI; în plus, Ice IT poate susține alte politici importante pentru firma dvs.

 
management-documenteGestionarea continutului si a proceselor din cadrul firmei dumneavoastra se poate imbunatati peste noapte! Solutia Ice IT detine suport pentru toate aplicatiile intranet, extranet si Web din intreprindere, in cadrul unei platforme integrate, in loc de a se baza pe sisteme fragmentate, separate. Toate informațiile de la dumneavoastră din firmă, într-un singur loc.

Eficient și securizat! Într-un singur loc!

Simplificati eforturile necesare pentru conformitate si mentineti informatiile de afaceri mai sigure prin utilizarea unui set cuprinzator de instrumente pentru gestionarea si controlul continutului electronic. Simplificati procesele de zi cu zi din firma, care reduc productivitatea organizationala, utilizand formulare electronice si procese de tip flux de lucru gata pregatite pe care utilizatorii le pot initia, urmari si la care pot participa prin aplicatii familiare Microsoft Office, posta electronica sau browsere Web.

Controlati documentele prin management de politici detaliat, extensibil. Definiti politici particularizate de management al documentelor pentru a controla drepturile de acces la nivel de element, pentru a specifica perioada de retinere si actiunile care se efectueaza la expirare si pentru a urmari continutul prin intermediul setarilor de audit al documentelor. Integrarea politicilor cu aplicatii client familiare mareste transparenta si simplifica asigurarea conformitatii pentru angajati. Integrarea cu Information Rights Management ajuta la protejarea mai buna a informatiilor confidentiale si supuse drepturilor de autor, chiar în absenta conexiunii la un server.

Stocati, gestionati si accesati central documentele in cadrul firmei. Organizatiile pot stoca si organiza toate documentele si continutul de afaceri intr-o locatie centrala, iar utilizatorii au un mecanism consistent pentru navigare si pentru gasirea de informatii relevante. Setarile implicite de depozitare se pot modifica pentru a adauga un flux de lucru, pentru a defini politici de retinere si pentru a adauga sabloane si tipuri de continut noi.

Simplificati managementul de continut Web. Furnizeaza o functionalitate simplu de utilizat pentru a crea, aproba si publica continut Web. Paginile coordonatoare si aspectele de pagina furnizeaza sabloane reutilizabile, pentru un aspect si un stil consistent. Noua functionalitate permite firmelor sa publice continutul dintr-o zona intr-alta (de exemplu, de la un site de colaborare intr-un portal) sau sa gestioneze eficient livrarile de continut multilingv pe mai multe site-uri intranet, extranet si Internet.

Extindeti procesele de afaceri în cadrul organizatiei. Solutiile bazate pe Forms Services fac posibila strangerea de informatii intr-un mod mai sigur si mai precis, atat in cadrul firmei, cat si in afara ei, fara a scrie cod pentru o aplicatie particularizata. Aceste informatii pot fi apoi usor integrate in sistemele de afaceri, pot fi stocate in bibliotecile de documente, pot fi utilizate pentru a porni procese de flux de lucru sau pot fi remise la servicii Web, evitandu-se asadar efortul dublat si erorile costisitoare care rezulta din introducerea manuala a datelor.

Simplificati activitatile zilnice de afaceri. Beneficiati de fluxurile de lucru pentru a automatiza si pentru a castiga mai multa vizibilitate in activitatile uzuale de afaceri, cum ar fi revizuirea si aprobarea documentelor, urmarirea problemelor si strangerea de semnaturi. Integrarea cu aplicatiile client familiare Microsoft Office, posta electronica si browserele Web simplifica experienta utilizatorilor. Organizatiile pot modifica usor procesele predefinite sau isi pot defini propriile procese, utilizand instrumente specializate Ice IT Solutions.

crm-botosaniCu ajutorul funcționalităților de marketing predefinite şi al instrumentelor de raportare inteligente din soluția CRM marketată de Ice IT, puteţi să obţineţi vânzări mai eficiente, să îmbunătăţiţi productivitatea şi să obţineţi o vizibilitate crescută asupra rezultatelor activităţilor de marketing.

Veți avea costuri considerabil reduse
Cel mai important avantaj al utilizării soluției CRM îl reprezintă reducerea costurilor care rezultă din numărul mic de angajaţi necesari pentru munca de birou; rapoartele complexe îi pot lua unui angajat zile întregi pe când Ice IT CRM le poate face în mai puţin de o secundă, astfel încât informațiile și prelucrarea lor vă sunt la dispoziție fără alte costuri. În același timp, o soluție centralizată de management vă permite vizualizarea și segmentarea costurilor, evidențierea sensibilă a centrelor de profit, astfel încât orice efort al companiei dumneavoastră va fi mai bine dimensionat, iar costurile vor fi mai bine ținute sub control ca niciodată.

Campaniile vor fi simplificate. Și mai eficiente
Iniţiaţi şi distribuiţi rapid campanii și comunicări de marketing. Urmăriţi şi gestionaţi toate detaliile despre evenimente şi despre clienţi în cadrul unei singure platforme centrale. Utilizaţi capacităţile integrate de îmbinare a corespondenţei pentru a trimite instantaneu mesaje către grupuri mari de destinatari. Atribuiţi manual sau automat activităţi de marketing şi clienţi potenţiali. Creaţi instantaneu campanii cu ajutorul Quick Campaign Wizard. Creaţi reguli pentru a genera răspunsuri pe baza obiectivelor clienţilor.

Clienții vor fi mai bine gestionați
Obţineţi o coordonare mai bună cu vânzările prin urmărirea clienţilor potenţiali într-un singur sistem centralizat. Atribuiţi sau evaluaţi automat clienţii potenţiali pe baza unor fluxuri de lucru predefinite. Evidenţiaţi instantaneu cei mai promiţători clienţi potenţiali cu formatarea condiţională. Utilizaţi dialogurile asistate pentru a simplifica procesul de calificare a clienţilor potenţiali. Asiguraţi-vă că personalul de marketing procesează cei mai recenţi clienţi potenţiali cu sincronizarea bidirecţională a bazelor de date.

Veți fi bine informați oriunde, oricând
Accesaţi datele despre clienţi de la orice dispozitiv cu conexiune la Internet, oriunde şi oricând. Urmăriţi bugetele şi acceleraţi aprobările când vă aflaţi în afara biroului. Creaţi sau actualizaţi instantaneu campaniile. Actualizaţi, calificaţi sau atribuiţi clienţi potenţiali chiar și când vă aflaţi în mişcare. Cu ajutorul rapoartelor offline, urmăriţi indicatorii cheie de performanță a activității de marketing.

voip-botosaniReducerea semnificativă a costurilor
Utilizand VoIP in loc de reteaua PSTN (retea de telefonie comutata), companiile isi pot reduce costurile aferente comunicarii, in special in contextul international de comunicare. Utilizand inter-site-urile WAN/IP, reducerile de costuri sunt si mai mari, mai ales daca exista mai multe site-uri la distanta. Pe scurt, comunicarea intre doua persoane prin utilizarea VoIP ar putea reduce costurile de comunicare intre 60 si 70%.

Comunicatii Unificate
Sistemul VoIP pe care furnizat de Ice IT va permite sa va uniti toate sediile distante cu Sediul Central, integrand toate locatiile intr-o singura retea telefonica usor de manageriat, cu rapoarte detaliate de convorbiri. Personalul poate initia, primi si transfera apeluri din orice locatie ca si cum s-ar afla in acelasi birou. Arhitectura folosita este unica pentru ca reteaua de telefonie este integrata in reteaua de date, formand astfel o singura retea de comunicare.

Suport si servicii noi
Cu acesta arhitectura unica, printre serviciile care pot fi adaugate la VoIP, avem:
– Voice Mail: mesagerie vocala
– Click-to-Dial: apelarea unui contact prin intermediul unui client de e-mail
– Sincronizarea contactelor: datele contactelor pot fi actualizate cu ajutorul telefonului IP

Calitate Voce
Serviciile de voce VOIP se evidențiază printr-o calitate superioară, astfel încât, coroborate cu costurile scăzute, se transformă într-o soluție viabilă de comunicare.